Перейти до основного вмісту

Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони

З 4 червня 2016 року вступає в законну силу Закон України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".

Приймаючи Закон, законодавець мав намір забезпечити у стислі строки здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для потреб оборони та зниження рівня корупції за рахунок проведення прозорих і відкритих процедур закупівель.
 

Закон передбачає такі особливості:
процедури закупівлі товарів, виконання робіт та надання послуг будуть здійснюватися за переговорною процедурою, відмінною від такої процедури, встановленої Законом України “Про публічні закупівлі”;
період закупівлі – в особливий період, в період проведення антитерористичної операції, в період запровадження надзвичайного стану.
Особливість переговорної процедури полягає у проведенні відбору учасників закупівель через електронний аукціон на конкурсних засадах.
З цією метою учасники подають визначений перелік документів та цінову пропозицію. З метою підвищення відповідальності учасників державних закупівель законопроектом передбачено право замовника передбачати необхідність подання учасником забезпечення цінової пропозиції у вигляді гарантії та обов’язок замовника відхилити заявку учасника у разі неодноразового вчинення ним порушень під час проведення процедур закупівель.
Також, передбачається можливість укладання рамкових угод та договорів за рамковою угодою з учасниками, які визначаються шляхом проведення електронного аукціону.
Передбачається як виняток право замовника делегувати повноваження на проведення переговорної процедури закупівлі у разі неможливості її проведення, що виникла у зв’язку з відсутністю більше ніж 24 години доступу до мережі Інтернет, спричиненої дією обставин особливого періоду, антитерористичної операції або надзвичайного стану.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЄСПЛ: Катування, нелюдське, таке, що принижує гідність. Поводження та покарання

1. КАТУВАННЯ Визначення Три широкі сфери заборони, зазначені у статті 3, визначаються як відмінні одна від одної, але пов’язані між собою. Як зазначала Європейська комісія з прав людини у Грецькій справі (Грецька справа, звіт Комісії від 5 листопада 1969 року, Щорічник № 12): “Цілком очевидно, що може існувати поводження, до якого застосовуються усі ці категорії, бо будь-яке катування є нелюдським і таким, що принижує гідність, видом поводження, а нелюдське поводження є також таким, що принижує гідність Щоб зрозуміти, який саме тип поведінки забороняється, і до якої з категорій його слід відносити, потрібно знати про правовий зміст кожного з термінів, зазначених у статті 3. Статтю 3 можна розбити на п’ять елементів: -           катування; -           нелюдське; -           таке, що принижує гідність; -           поводження; -           покарання. Практика ЄСПЛ Катування як юридичний термін має власний правовий зміст. Суд висловив думку, що наміром укладачі

Хто повинен ремонтувати внутрішньобудинкові мережі?

На практиці часто виникають ситуації, коли лопнув або просто протікає стояк на рівні Вашої квартири і підтоплює сусідів. Виникає питання, хто повинен платити за його ремонт та відшкодовувати збитки сусідам. Відповідь однозначна - житлова організація - ЖЕК або ОСББ на балансі яких перебуває весь будинок. Стояк відноситься до майна спільного користування, оскільки він призначений для обслуговування декількох квартир, а не лише Вашої. Згідно Закону у житловій організації з коштів, які Ви сплачуєте за утримання будинку повинен утворюватися ремонтний фонд, за рахунок якого і повинні ремонтуватися, систематично обслуговуватися внутрішньобудинкові мережі. А вже якщо прорвало трубу, яка відводиться від загального стояка для обслуговування персонально Вашої квартири, відповідальність буде покладено на ВАС. Що ж робити, якщо звернулися в ЖЕК чи ОСББ, а ремонт не виконується, оскільки посилаються на відсутність коштів. У такому випадку можна найняти спеціалістів, за власний кошт здійснити р

Довідка про невикористання права на приватизацію. Де її отримати?

п.20 ПОЛОЖЕННЯ про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян передбачено надання особою довідки з попередніх  місць  проживання  (після  1992  року)  щодо невикористання права на приватизацію державного житлового фонду. На практиці, у звязку із неоднаковим трактуваннням Положення міськими радами різних міст постає питання: - ким видається зазначений документ - чи законною є вимога збору додаткових довідок для отримання цього документу. Ми отримали роз"яснення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про те, що таким документом можуть бути: - довідки органів приватизації (управління комунального майна) з попередніх місць проживання щодо невикористання права на приватизацію або - довідки Банку, що підтверджують невикористання громадянином житлових чеків для приватизації житлового фонду.