Перейти до основного вмісту

Публікації

Питання декларацій депутатів місцевих рад

Статтею 49 Закону України «Про запобігання корупції» органи місцевого самоврядування зобов’язані перевіряти факт подання суб’єктами декларування, які в них працюють , відповідно до цього Закону декларацій та повідомляти Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку. Згідно ч.2п.3 ст.8 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати місцевих рад зобов’язані щороку до 1 квітня подавати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, що додається до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", за місцем роботи (служби), крім самозайнятих осіб, безробітних або пенсіонерів, які подають зазначені декларації до апаратів відповідних місцевих рад або їх виконавчих комітетів. Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 р. № 706 органам місцевого самоврядування рекомендовано утворити (визначити) та забезпеч...

Нові посадові оклади прокурорів України

Уряд затвердив підвищення рівня оплати праці працівників прокуратури та затвердив нові схеми посадових окладів працівників Генпрокуратури, прокуратури АР Крим, областей, Києва та Севастополя, місцевих, а також військових прокуратур. Посадові оклади прокурорів та слідчих виростуть в кілька разів. Зокрема, оклад керівника самостійного управління Генпрокуратури складе 9570 грн (зараз від 3383 до 3421), а начальника відділу - 9140 грн (зараз від 3190 до 3228). При цьому посадовий оклад Генерального прокурора затверджено в розмірі 37 тисяч грн Щомісячний посадовий оклад прокурора складатиме від 8670 до 9410 грн (зараз від 3016 до 3351), слідчого з особливо важливих справ - 5780 грн (зараз від 1645 до 1688), старший слідчий - 5730 грн (зараз 1618), слідчий - 5660 грн (зараз 1597) Додатково зазначено, що працівникам прокуратури, які здійснюють нагляд за додержанням законів під час виконання судових рішень у кримінальних справах та інших примусових заходів, пов'язаних з обм...

Споживачі таки мають звільнятися від сплати судового збору

Із метою правильного застосування судами законодавства під час здійснення цивільного судочинства та забезпечення реалізації споживачами товарів, робіт і послуг права на судовий захист, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ звернув увагу судів першої та апеляційної інстанції на те, що виходячи із ст.22 Закону України "Про захист прав споживачів" споживачі мають звільнятися від сплати судового збору, незважаючи на те, що вони не входять до переліку осіб, яким надається пільга зі сплати судового збору Законом України "Про судовий збір" . Свою позицію ВССУ обґрунтував наступним. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав. При цьому частиною другою статті 79 ЦПК передбачено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Таким з...

Юридичне обслуговування територіальних громад

Кожного дня у будь-якій територіальній громаді можуть виникнути питання, що потребують кваліфікованої юридичної   допомоги. А тому обізнаність громади у тому, де таку допомогу отримати, є тим фундаментом, що стане запорукою уникнення можливого порушення його прав, свобод та інтересів. На території Вінницької області працює Подільський юридичний центр , який об’єднав в собі досвідчених адвокатів, професійних юристів та інших фахівців в галузі права. Команда Подільського юридичного центру розуміє проблематику правового забезпечення на місцях та пропонує на договірних умовах повний юридичний супровід повсякденної діяльності органів місцевого самоврядування. Вказане включає фахове консультування з усіх сфер застосування законодавства (земельних, майнових правовідносин тощо), перевірку на відповідність законам проектів рішень (наказів, розпоряджень тощо) органів місцевого самоврядування, ведення претензійно позовної роботи, кваліфікована підготовка скарг, претензій, відповід...

Президент повернув Закон України "Про приватну детективну (розшукову) діяльність" для доопрацювання

Президент України не погодився із запропонованим Законом України "Про приватну детективну (розшукову) діяльність" підходом до визначення загальних засад організації приватної детективної (розшукової) діяльності в Україні та повернув цей Закон для повторного розгляду із пропозицією узгодити його положення з нормами законодавчих актів, які є базовими у відповідних сферах правового регулювання. Мотивував Президент України свою позицію наступним. За Законом, що надійшов на підпис, приватна детективна (розшукова) діяльність – дозволена Міністерством юстиції України підприємницька діяльність приватних детективів або об'єднань приватних детективів щодо надання замовникам на платній договірній основі детективних послуг з метою захисту їхніх законних прав та інтересів на підставах та в порядку, що передбачені цим Законом (пункт 4 частини першої статті 1). Міністерство юстиції України уповноважується видавати свідоцтво про право на зайняття приватною де...